SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Go for more” w kobiecej kampanii reklamowej CCC (wideo)

Firma obuwnicza CCC zaczyna kolejną kampanię reklamową pod hasłem „Go for more - idę po więcej”. Głównymi bohaterkami akcji, prowadzonej jednocześnie w czterech krajach, są kobiety. Działania przygotowały i realizują firmy Change, OS3, Lemon i MullenLowe Media Hub.

W reklamach pokazywane są kobiety, także w towarzystwie innych osób: przyjaciółek, dzieci i mężczyzn. Kampania ma podkreślać, że każda kobieta, kiedy czuje się dobrze ze sobą i potrafi odnaleźć swój styl, jest pewna siebie i bierze więcej z życia.

Akcja jest oparta na haśle „Go for more”, które w różnych reklamach jest uzupełnione sloganami: „Idę z Tobą”, „Idę jak burza”, „Idę za głosem serca”, „Idę do celu”, „Idę swoją drogą”, „Idę do Ciebie” oraz finałowe „Idę po więcej”.

Pierwsza kampania CCC w tej konwencji kreatywnej była prowadzona wiosną br.

Nowa akcja reklamowa startuje 9 września i potrwa dwa miesiące. Obejmie telewizję (TVN, Polsat, kanały tematyczne), kina (Multikino, Cinema City i Helios), prasę (pisma kobiece) oraz internet (serwisy kobiece, Facebook, Instagram, YouTube, nowa odsłona serwisu produktowego CCC). Ponadto będzie prowadzona w największych sieciach kin w Czechach, na Węgrzech i Słowacji oraz we wszystkich salonach CCC w Europie.

Koncepcję kampanii i kreację reklam przygotowała agencja Change. Spoty wyreżyserował kolektyw reżyserski Państwo Rodzeństwo, nakręcił Łukasz Ziętek, a produkcją zajęło się studio produkcyjne Lemon.

Za przygotowanie nowej strony internetowej CCC, kampanię internetową w Polsce i działania w social media odpowiada agencja OS3, a za zakup mediów we wszystkich krajach - dom mediowy MullenLowe Media Hub.

  • Więcej informacji:
  • CCC

Dołącz do dyskusji: „Go for more” w kobiecej kampanii reklamowej CCC (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tuten
To w ogóle jest reklama?
odpowiedź
User
szkoda
Nie ma przełomu w komunikacji butów. Szkoda.
odpowiedź
User
Anders
Fenomenalna kampania. Oddziaływuje na wielu poziomach estetycznych. Hipnotyzujące zdjęcia, muzyka i przesłanie - nie kojarzące się z marką taniego obuwia. Gratulacje. Filmik można oglądać z przyjemnością wielokrotnie. Łapię się na tym, że zmieniłem swoje podejście do tej marki.
odpowiedź