Gerber z identyfikacją odświeżoną przez Delikatessen
Soki i produkty marki Gerber w słoikach (Nestlé Polska) są dostępne w gruntownie zmodyfikowanych opakowaniach. Ich zaprojektowaniem zajęła się agencja Delikatessen.
Na odświeżonych etykietach soków i produktów Gerber w słoikach przy logotypie tej marki pojawił się mały znak Nestlé, producenta tej marki. Całe etykiety przedstawiają nieprzetworzone produkty składowe tych posiłków, wkomponowane w rozświetlone tło. Umieszczone są one w wiklinowych koszach, leżących wprost na trawie. Całość opatrzono też ikonami, które wyraźnie komunikują kluczowe (dla matek), przy zakupie tego typu produktów, a także informacje o kategoriach posiłkowych, grupach wiekowych i korzyściach funkcjonalnych. Cała ta identyfikacja ma nawiązywać do natury.
Identyfikację zaprojektowała polsko-niemiecka agencja Delikatessen, która dla marki Gerber pracuje nieprzerwanie od 2003 roku. Łącznie relaunch objął 99 produktów z serii Naturality oraz 18 z serii Kuchnia Polska, nowej linii marki Gerber (przeczytaj o niej więcej).
Dołącz do dyskusji: Gerber z identyfikacją odświeżoną przez Delikatessen