Nowe reklamy Gerber Organic bez dzieci i rodziców (wideo)
Gerber rusza z kampanią promującą nową linię ekologicznych produktów dla niemowląt i małych dzieci. W materiałach reklamowych zrezygnowano z wykorzystania wizerunku dziecka bądź rodzica na rzecz rolnika - Pana Organica.
Na nową linię produktów Gerbera składają się cztery kompozycje warzywne, tyle samo owocowych oraz trzy przeciery owocowe w tubkach. Marka promuje je, wykorzystując postać Pana Organica – rolnika uprawiającego warzywa i owoce zgodnie z zasadami rolnictwa ekologicznego.
Animacja w schematyczny sposób pokazuje, jak powstają produkty ekologiczne. Najpierw obserwuje surowce, później zaś procesy przetwarzania. Rymowankę użytą w spocie oparto na dziecięcej piosence „Old McDonald had a farm” („Stary Donald farmę miał”).
Uzupełnieniem kampanii jest strona internetowa, gdzie znajdują się informacje na temat produkcji ekologicznej.
Dołącz do dyskusji: Nowe reklamy Gerber Organic bez dzieci i rodziców (wideo)