"Vogue Polska Living" debiutuje na polskim rynku
Wydawnictwo Visteria, wydawca miesięcznika „Vogue Polska”, wprowadza na rynek pismo „Vogue Polska Living” - wydanie specjalne magazynu poświęcone dizajnowi i wnętrzom - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Pierwszy numer pojawi się w sprzedaży w czwartek 12 maja. Cena to 25 zł.
- Tematy związane z wystrojem wnętrz i architekturą pojawiały się w „Vogue Polska” od początku istnienia pisma - zarówno w wersji drukowanej, jak i w Vogue.pl. Widzimy, że zainteresowanie nimi sukcesywnie rośnie, stąd pomysł, żeby zaoferować naszym czytelnikom osobne wydanie poświęcone dizajnowi, trendom w projektowaniu, modzie na tradycyjne rzemiosło - mówi nam Hanna Rydlewska, dyrektorka wydawnicza tytułu, która w "Vogue Polska Living" pełni też obowiązki redaktor prowadzącej.
Na okładkę pierwszego wydania „Vogue Polska Living” trafiło zdjęcie autorstwa Katarzyny Gatkowskiej, która na koncie ma sesje dla wielu topowych międzynarodowych magazynów o wnętrzach.
"Vogue Polska Living" - co w pierwszym numerze?
W środku prezentowane są najlepsze polskie i zagraniczne realizacje wnętrzarskie, w tym kalifornijska oaza aktorki Gwyneth Paltrow czy mieszczący się na warszawskiej Sadybie dom artystycznej rodziny Bimerów. Dodatkowo w numerze znalazły się m.in. sylwetki rodzimych dizajnerów - Oli Jachymiak, Jana Garncarka, Olgi Bilewskiej, Przemysława Cepaka i Anki Sanetry.
W liczącym 264 stron magazynie czytelnicy znajdą m.in. materiały autorstwa Julii Właszczuk, Dominiki Olszyny, Małgorzaty Minty czy Katarzyny Ciejki, autorki bloga Travelicious.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/vogue-polska-podcasty-mike-urbaniak-marieta-zukowska-anna-jurgas-orina-krajewska-wojciech-engelking ##
- "Vogue Polska Living" w naturalny sposób uzupełnia główne wydanie magazynu, wpisuje się też w istotny dla nas zamysł promowania lokalnych twórców, których dokonania przybliżamy w pierwszym numerze. Co ważne, to coś więcej niż katalog pięknych przedmiotów, których oczywiście w „Vogue Polska Living” nie brakuje - tłumaczy Rydlewska.
Numer wydrukowany zostanie w nakładzie 75 tys. egz. Magazyn "Vogue Polska Living" będzie promowany w punktach sprzedaży, kampanią w mediach społecznościowych i online oraz działaniami eventowymi i PR. Tytuł nie ma na razie stałego cyklu wydawniczego.
Magazyn "Vogue Polska" ukazuje się od marca 2018 r. Jego wydawca - spółka Visteria - zanotowała w 2020 r. spadek przychodów sprzedażowych rok do roku o 27,73 proc. do 13,88 mln. Strata netto zmalała o 35,37 proc. do 3,19 mln zł.
Dołącz do dyskusji: "Vogue Polska Living" debiutuje na polskim rynku
Nie zachęca.