Garnier Ultra Lift: Śmiej się zmarszczkom w twarz!
Nowy skoncentrowany krem Garnier Ultra Lift skutecznie zwalcza pojawiające się z wiekiem głębokie zmarszczki precyzyjnie, w miejscu ich powstania - to główny przekaz nowej kampanii reklamowej, przygotowanej przez polski oddział agencji reklamowej Publicis na zlecenie marki Garnier.
Akcja spotu telewizyjnego rozgrywa się na wystawnym przyjęciu. Bohaterka, dojrzała atrakcyjna kobieta, zamyślona przechadza się między zebranymi gośćmi. Towarzyszy jej głos lektora, który rozumie jej rozterkę. Wie, że chciałaby wyglądać młodziej, że nie ma ochoty na lifting. A po chwili podpowiada jej naturalne rozwiązanie: Garnier stworzył Ultra Lift na Głębokie Zmarszczki, który przywraca gęstość skóry w sercu każdej zmarszczki, aby zmniejszyć jej głębokość - radzi. Jego słowa ewidentnie docierają do bohaterki i wyraźnie poprawiają jej humor.
"W tej kampanii najbardziej zależało nam na uzmysłowieniu kobietom, co zyskują dzięki nowemu produktowi Garnier - skuteczne narzędzie, które precyzyjnie wygładza skórę tam, gdzie powstaje zmarszczka, dzięki innowacyjnemu połączeniu składników zawartych w nowym kremie Garnier" - powiedziała Agnieszka Wichracka, Group Account Director Publicis.
30-sekundowy spot telewizyjny jest emitowany w TVP, TVN, Polsacie, a także w kanałach tematycznych. W październiku rusza reklama prasowa.
Media zaplanował ZenithOptimedia Group.
Kampania - Garnier Ultra Lift na głębokie zmarszczki
Klient: L`Oreal Polska:
Przedstawiciel klienta:
Agata Patkowska - Dyrektor Marketingu Garnier-Maybelline
Dorota Kozłowicz - Senior Brand Manager
Agencja: Publicis
Client Service:
Agnieszka Wichracka - Group Account Director
Sylwia Wilska - Account Executive
Produkcja TV:
Monika Derda
Kreacja:
Bartosz Mularczyk - Art Director
Alex Boucher - Art. Director
Irena Jagielak - Copywriter
Dom mediowy: ZenithOptimedia Group
Początek kampanii: 27.08.2007.
Dołącz do dyskusji: Garnier Ultra Lift: Śmiej się zmarszczkom w twarz!