Garnier promuje "dwa razy więcej nawilżenia, dwa razy dłużej"(wideo)
L'Oreal Polska prowadzi kampanię reklamową nawilżającego mleczkaGarnier do pielęgnacji ciała. Akcja pod hasłem "Dwa razy więcejnawilżenia, dwa razy dłużej" obejmuje telewizję i prasę.
Kampania reklamowa mleczka nawilżającego Garnier podkreśla, żezawiera ono składnik o nazwie 5% Hydro-Urea, dzięki czemupielęgnuje przesuszoną skórę, nawilża ją przez 24 godziny na dobę iprzywraca jej balans nawilżenia po tygodniu stosowania. - Dowsparcia tej marki w mediach skłoniło nas ogromne zainteresowanienią ze strony konsumentów - przekonuje Przemysław Jaczewski,product manager Garnier w L'Oreal Polska.
Akcja pod hasłem "Dwa razy więcej nawilżenia, dwa razy dłużej"prowadzona jest w telewizji i prasie. Kreację kampanii przygotowałaagencja reklamowa Publicis, natomiast zakupem mediów zajęła się ZenithOptimedia Group.
Dołącz do dyskusji: Garnier promuje "dwa razy więcej nawilżenia, dwa razy dłużej"(wideo)