„Gang Słodziaków” w Biedronce: do klientów trafiło 6 mln maskotek i 400 tys. egz. książek
W ramach promocji „Gang Słodziaków” klienci sklepów Biedronka kupili i otrzymali za naklejki zebrane za zakupy 6 mln maskotek i ponad 700 tys. egz. książek o przygodach tych bohaterów. Promocja właśnie dobiega końca.
Akcja „Gang Słodziaków” ruszyła 17 sierpnia. W ramach promocji za każe 40 zł wydane jednorazowo na zakupy w Biedronce przyznawano jeden punkt w formie naklejki. Dodatkowo po punkcie można otrzymać za zakupy z zarejestrowaną kartą lojalnościową „Moja Biedronka”, zakup warzyw lub owoców oraz zakup produktów specjalnych o minimalnej wartości 10 zł.
Po zebraniu 60 naklejek można odebrać jedną z sześciu maskotek, za 30 naklejek - kupić ją za 19,99 zł, za 15 naklejek - odebrać jedną z dwóch książek o przygodach tych bohaterów. Wszystkie te nagrody są też dostępne w standardowej sprzedaży: pluszak kosztuje 49,99 zł, a książka - 9,99 zł.
Naklejki można kolekcjonować do 18 listopada, a pluszaki i książki odbierać do 2 grudnia.
6 mln maskotek i 400 tys. egz. książek
W piątek Jeronimo Martins Polska poinformowało, że klienci Biedronki kupili i odebrali za zebrane naklejki ponad 6 mln maskotek Słodziaki. Najpopularniejszą okazał się zając Zuzia, a kolejne miejsca pod tym względem zajęli lis Lucek i sowa Zosia.
Do klientów Biedronki trafiło też ponad 700 tys. egz. książek o przygodach Słodziaków. Żeby odpowiedzieć na zapotrzebowanie na nie, Jeronimo Martins Polska dwa razy zlecało dodruk kolejnych egzemplarzy.
- W związku z dużym zainteresowaniem Słodziakami, w najbliższych dniach będziemy wydawać ostatnie maskotki. Jednak chcąc sprawić przyjemność jak największej grupie klientów, już zaplanowaliśmy dodatkowe dostawy pluszaków, które trafią do sklepów w najbliższych tygodniach - zapowiada Piotr Szymanowicz, starszy menedżer ds. marketingu w sieci Biedronka.
- Już od pierwszych dni akcji klienci bardzo chętnie odbierali zarówno Słodziaki, jak i książki o ich przygodach. Najbardziej jesteśmy dumni z tego, że przyczyniliśmy się do upowszechnienia wspólnego, rodzinnego czytania – takie sygnały płyną do nas ze strony klientów - dodaje.
Promocję wspierała nieintensywna kampania reklamowa obejmująca m.in. klipy z udziałem Słodziaków oraz opowieści o nich czytane przez znanych aktorów. Na kanale youtube’owym te materiały zanotowały łącznie ponad 25 mln odtworzeń, a najpopularniejsza była piosenka „Co u Słodziaków” (8,9 mln wyświetleń).
W 2016 i 2017 roku klienci Biedronki zdobyli kilkanaście mln Świeżaków
Jesienią ub.r. i 2016 roku w sklepach Biedronka zrealizowano dwie odsłony promocji „Gang Świeżaków”, w której za naklejki za zakupy można było otrzymywać maskotki symbolizujące owoce i warzywa. Jeronimo Martins Polska podało, że w zeszłorocznej odsłonie klienci odebrali ponad 6 mln pluszaków, a rok wcześniej ok. - 4,6 mln. W 2016 roku akcja okazała się tak popularna, że w wielu sklepach zaczęło brakować Świeżaków
Dołącz do dyskusji: „Gang Słodziaków” w Biedronce: do klientów trafiło 6 mln maskotek i 400 tys. egz. książek