G+J wprowadza nowy magazyn pod marką 'Focus'
"Tester" - to kolejny tytuł wydawnictwa G+J Polska będący wydaniem specjalnym magazynu "Focus". Miesięcznik zawiera m.in. zadania logiczne, quizy i krzyżówki. Pierwszy numer pisma trafił do sprzedaży dziś.
W magazynie znaleźć można także testy na inteligencję przygotowane przez prof. Jacka Leluka z zarządu organizacji Mensa Polska. W każdym z kolejnych numerów czytelnicy będą mogli przy ich pomocy zbadać jedną cechę swojego intelektu lub osobowości. Redaktorem naczelnym pisma jest Michał Wójcik, kierujący jednocześnie redakcją "Focusa".
"Tester" liczy 78 stron i wydawany jest w formacie 136 mm na 210 mm. Promocyjna cena pierwszego wydania miesięcznika to 2,99 zł. Wydawca nie ujawnia nakładu pisma.
Wprowadzeniu "Testera" na rynek towarzyszy wsparcie autopromocyjne w tytułach G+J Polska ("Focus", "Focus Historia", "Claudia", "Naj", "Gala", "Rodzice") oraz w należących do wydawcy serwisach internetowych Focus.pl i Kobieta.pl. Za kreację i planowanie mediów odpowiedzialny był dział marketingu wydawnictwa.
"Tester" jest czwartym tytułem wydawanym przez G+J Polska pod marką "Focus" po głównym "Focusie" oraz pismach "Focus Historia" i "Focus Ekstra".
Dołącz do dyskusji: G+J wprowadza nowy magazyn pod marką 'Focus'