PZU kusi studentów
Firma ubezpieczeniowa PZU rozpoczęła kampanię employer brandingową pod hasłem „Pasujemy studentom”. Realizuje ją agencja Focus Nation (IF Nation Group).

Kampania PZU skierowana jest do studentów. Jej celem jest budowanie wizerunku firmy oferującej ciekawe i merytoryczne praktyki i staże, dzięki którym można zdobyć pierwsze doświadczenie zawodowe.
Działania reklamowe prowadzone są na You Tube, gdzie emitowane są spoty filmowe.
Powstały także spoty z pracownikami PZU, którzy swoją karierę rozpoczęli od stażu w firmie. Spoty te są dostępne tylko w kanałach social media firmy.
Emisję filmów wspiera kampania display, w mediach społecznościowych oraz w serwisach rekrutacyjnych.
Za stworzenie koncepcji kreatywnej kampanii odpowiada agencja reklamowa Focus Nation (IF Nation Group).
Kampania „Pasujemy studentom” jest kolejną odsłoną działań employer brandingowych PZU. Poprzednia kampania - „Pasujemy profesjonalistom” - emitowana na jesieni ub. r. skierowana była do ekspertów z różnych branż. Jej autorem również była agencja Focus Nation.
Dołącz do dyskusji: PZU kusi studentów