Frugo w dużych butelkach wsparte reklamami
Kolejne pięć wersji smakowych napoju Frugo (FoodCare) trafia do sprzedaży w dużych butelkach. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy PZL i Blueberry Pixel.
Jako pierwsze w butelkach o pojemności 750 ml na początku br. zostało udostępnione czarne i białe Frugo. Teraz do sprzedaży w takich opakowaniach trafia również Frugo czerwone, zielone i żółte. Rekomendowana cena detaliczna takiej butelki wynosi 4,49 zł.
- Duża butelka Frugo to wierna kopia oryginalnej butelki sprzed lat, którą odtworzyliśmy, spełniając życzenie społeczności skupionej na facebookowym fanpage’u marki - mówi Paulina Włodarska, dyrektor marketingu FoodCare.
Wprowadzeniu na rynek dużych butelek Frugo towarzyszy kampania reklamowa w internecie (głównie na fanpage’u marki na Facebooku), punktach sprzedaży (materiały POS: standy, plakaty, wlepki), na outdoorze (siatki wielkoformatowe w Krakowie, Warszawie, Katowicach, Poznaniu, Gdańsku, Łodzi i Wrocławiu) oraz w ramach działań ambientowych.
Reklamy na potrzeby akcji przygotowała agencja PZL, a eventy realizuje firma Blueberry Pixel. Kampania potrwa do końca kwietnia.
Dołącz do dyskusji: Frugo w dużych butelkach wsparte reklamami