FreshMail udostępnia nową wersję swojego systemu
Firma e-mail marketingowa FreshMail stworzyła nową wersję swojego systemu - FreshMail v 4.2.
Wśród nowych funkcjonalności wprowadzonych do FreshMail v 4.2 jest m.in. wzbogacony Spam test, który umożliwia sprawdzenie czy popularne filtry antyspamowe nie zakwalifikują danej kampanii e-mail marketingowej jako niechcianą pocztę. W nowej wersji systemu użytkownicy mogą sprawdzić swoją kampanię dla kolejnych skrzynek pocztowych: Poczta Onet.pl, Poczta o2.pl oraz GaduGadu - co w sumie daje możliwość testu w 8 systemach antyspamowych.
FreshMail zintegrował dostępne w systemie "Raporty z kampanii" z Google Analytics. Pozwala to na analizę efektów w jednym oknie przeglądarki, bez konieczności przelogowywania się pomiędzy FreshMailem a Google Analytics.
Nowa wersja systemu została także wzbogacona o nowe metody targetowania wysyłek. Od teraz można geotargetować wysyłki na podstawie kodów pocztowych. Dodatkowo system automatycznie dzieli bazę subskrybentów ze względu na płeć.
Dołącz do dyskusji: FreshMail udostępnia nową wersję swojego systemu