Franciszek Romański: z Reeboka do New Balance Poland
Do zespołu New Balance Poland dołączył Franciszek Romański, który objął stanowisko sports marketing managera.
Romański będzie odpowiedzialny za kreowanie, wdrażanie i nadzorowanie strategii marketingowych w kategoriach running i football. Do jego zadań będzie należeć m.in. rozwój grupy biegowej New Balance Run Club, rozbudowa całej kategorii running oraz wdrażanie globalnej strategii w kategorii football. Zajmie się również kontraktami ambasadorskimi i współpracą z partnerskimi wydarzeniami sportowymi takimi jak Maraton i Półmaraton Warszawski.
Będzie raportował bezpośrednio do Igi Bielawski, dyrektor marketingu New Balance Poland.
Ostatnio w Reebok
Franciszek Romański przez ostatnie pięć lat związany był z marką Reebok, gdzie odpowiadał za obszar marketingu sportowego. W ramach obowiązków zajmował się rozwojem na lokalnych rynkach globalnych partnerstw marki Reebok: CrossFit, UFC oraz Spartan Race. Kierował też projektem Reebok Run Crew i odpowiadał za kontrakty ambasadorskie.
Jest absolwentem Akademii Wychowania Fizycznego im. Józefa Piłsudskiego w Warszawie. Ukończył również podyplomowe studia marketing sportu w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Dołącz do dyskusji: Franciszek Romański: z Reeboka do New Balance Poland