Ford Edge w mobilnej kampanii
Enpocket i Mindshare - interaktywna agencja medialna producenta samochodów Ford - wspólnie stworzą kampanię reklamową na telefony komórkowe.
Kampania promować będzie samochód marki Ford Edge.
Platforma Enpocket pozwala jej użytkownikom zamawiać powiadomienia tekstowe, ściągać tapety i oglądać klipy wideo Forda Edge. Kampania pojawi się również w gazetach i na billboardach promujących mobilną stronę internetową za pomocą kodu, po którego wysłaniu na podany numer użytkownik otrzyma link do strony Forda.
Stronę można przeglądać poprzez wpisanie do przeglądarki w telefonie komórkowym adresu www.enpocket.ford.com.
Platforma marketingowa Enpocket powstała we wrześniu 2006 roku. Obecnie korzystają z niej takie firmy jak Cingular, Sprint, Alltel, Vodafone, BT, Orange, Airtel i Virgin.
Świat
Dołącz do dyskusji: Ford Edge w mobilnej kampanii