„Focus” ma 17 lat, urodzinowe wydanie wsparte kampanią
W poniedziałek 24 września br. do kiosków trafi październikowe i zarazem urodzinowe wydanie miesięcznika „Focus” (G+J Polska). Znajdzie się w nim dodatek specjalny poświęcony kosmosowi i towarzyszyć mu będzie kampania promocyjna.
W związku z 17. urodzinami tytułu wydawca przygotował akcję „Focus pobudza neurony w kosmosie”. W jej ramach stworzone specjalnie mobilne centrum nauki, które odwiedzi pięć miast.
Wydanie urodzinowe „Focusa” ukaże się w objętości 108 stron, nakładzie 162 tys. egz. i w cenie 7,99 zł. Wspiera go kampania promocyjna w telewizji (Discovery Channel, TV4), prasie („Logo”, „Newsweek”, „Polityka”, „Forum”, „Auto Świat”, „National Geographic Polska” „NG Traveler”, „Gala”, „Focus Historia”, „Sekrety Nauki”), internecie (serwisy G+J, Wirtualna Polska, Onet), radiu Eska Rock i w punktach sprzedaży. Za kreację oraz planowanie mediów odpowiadał dział marketingu G+J Polska.
Z danych ZKDP wynika, że sprzedaż ogółem „Focusa” w I półroczu br. wyniosła 91 073 egz.
Dołącz do dyskusji: „Focus” ma 17 lat, urodzinowe wydanie wsparte kampanią