FireFly Technology wprowadza platformę konkursowo-loteryjną
FireFly Technology włącza do swojej oferty platformę konkursowo-loteryjną do prowadzenia promocji konsumenckich. Obsługuje ona akcje prowadzone w internecie i sieciach komórkowych.
Platforma, którą FireFly Technology wprowadza do swojej oferty, obejmuje mechanizmy do realizacji konkursów i loterii internetowo-mobilnych. Rozwiązanie pozwala przyjmować zgłoszenia przez formularz na stronie internetowej, SMS lub Gadu-Gadu, zarządzać nimi i oceniać je, a także weryfikować zwycięzców. Platforma o nazwie "FireFly Promo Kit" zawiera również specjalny panel administracyjny, za pośrednictwem którego można na bieżąco monitorować przebieg promocji, w tym mierzyć efektywność poszczególnych działań i odpowiednio modyfikować mediaplan.
- Uważamy, że zwłaszcza w czasie kryzysu marketerzy szczególną uwagę przywiązują do rozwiązań dających możliwość uzyskania konkretnych wyników sprzedażowych - uzasadnia wprowadzenie tego rozwiązania Marek Piotrowski, prezes FireFly Group, do której należy FireFly Technology. - Dla reklamodawców ważna jest też pewność, że cała promocja zostanie sprawnie przeprowadzona - nie tylko pod kątem strategicznym i kreacyjnym, ale również technologicznym i logistycznym - dodaje.
FireFly Technology zapewnia, że platforma spełnia wszystkie wymagania prawne dotyczące przetwarzania i ochrony danych osobowych uczestników promocji. Firma jest w stanie wdrożyć rozwiązanie na potrzeby konkretnej akcji w ciągu 7 dni roboczych.
Dołącz do dyskusji: FireFly Technology wprowadza platformę konkursowo-loteryjną