Fiński z Finlandią
"Fiński dla Początkujących" - pod takim hasłem, w lutym b.r., Finlandia Polska rozpoczęła promocję konsumencką
Kampania ma na celu budowę wizerunku i znajomości jednej z najbardziej znanych na świecie trunków Finlandia Vodka.
Kampania ma również za zadanie przybliżyć polskim konsumentom historię, zwyczaje oraz język fiński. Działania obejmują 6 największych miast w Polsce: Łódź, Poznań, Kraków, Katowice, Wrocław, Warszawę. Na miejsce promocji zostały wybrane popularne / modne kluby w poszczególnych miastach. Obejmuje ona łącznie 72 promocje z 6 "finałami". W trakcie poszczególnych promocji wśród gości uczestniczących w zabawach / lekcjach dystrybuowane są zaproszenia na imprezę finałową wraz z kuponem na darmowy drink do zrealizowania na imprezie.
Zaproszenia te rozdawane są przez Fina (prowadzącego "lekcję") oraz animatora.
Dołącz do dyskusji: Fiński z Finlandią