Filmowa kampania reklamowa Wyższej Szkoły Europejskiej - wideo
Trwa właśnie utrzymana w konwencji filmowej kampania wizerunkowaWyższej Szkoły Europejskiej im. Ks. Józefa Tischnera. Obejmującaspoty emitowane w kinach i zamieszczone w internecie, plakaty,ulotki i standy akcja została przygotowana przez Grupę Eskadra.
Kilkuetapowa i wielonośnikowa kampania Wyższej SzkołyEuropejskiej im. Ks. Józefa Tischnera odwołuje się do archetypówsztuki filmowej (ikonografii oraz gatunków filmowych). Na potrzebyakcji przygotowano dwa filmy reklamowe: "Kryptonim Magister" oraz"Profesjonalistka", których tytuły kojarzą się z filmamiszpiegowskimi. Spoty utrzymane są jednak w konwencjihumorystycznej: przedstawiona jest w nich historia studentów WSE zprzymrużeniem oka z silnym zaakcentowaniem znaczenia wyboru szkołyna ich późniejszą świetlaną przyszłość.
Natomiast layout plakatu to nawiązanie do serii filmów o JamesieBondzie. Hasło: "Absolwenci nadejdą jutro" jest parafrazą tytułu"Śmierć nadejdzie jutro", a zamiast słynnego agenta prezentowanyjest młody student WSE trzymający w ręce indeks. Plakat nawiązujewłaśnie do Jamesa Bonda, ponieważ ten bohater scala w sobiewszystkie strategiczne zalety WSE mające zostać przekazane wkampanii, czyli profesjonalizm, wysokie standardy nauczania,praktyczne umiejętności, kreatywność, innowacyjność i swobodamyślenia. Oprócz plakatów akcja obejmuje w outdoorze również standyi ulotki.
Kampania jest kierowana do studentów, licealistów oraztegorocznych maturzystów (zainteresowanych studiami I i IIstopnia), a także świeżo upieczonych absolwentów studiówmagisterskich (zainteresowanych studiami podyplomowymi). Akcjaprzebiega w dwóch etapach: czerwcowym i wrześniowym, w którychfilmy reklamowe będą emitowane w kinach. Ponadto spoty zostałyumieszczone w internecie oraz w materiałach rekrutacyjnych WSE wwersji elektronicznej.
Dołącz do dyskusji: Filmowa kampania reklamowa Wyższej Szkoły Europejskiej - wideo