SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Filip Fiedorow: z Lidl Polska na szefa marketingu IKEA Retail

Filip Fiedorow z początkiem listopada obejmie funkcję dyrektora marketingu IKEA Retail, zastępując Łukasza Ostrowskiego. Poprzednio Fiedorow zajmował takie stanowisko w Lidl Polska, a wcześniej pracował m.in. w Kompanii Piwowarskiej i TequilaPolska.

Filip FiedorowFilip Fiedorow

Dział marketingu IKEA Retail w Polsce pod kierownictwem Filipa Fiedorowa ma rozwijać sprzedaż wielokanałową, także w internecie. Anna Pawlak-Kuliga, która z początkiem września obejmie funkcję prezesa IKEA w Polsce, zapowiedziała, że firma w najbliższych miesiącach zacznie sprzedaż swoich mebli w sieci.

- Jego talent, pasja, doświadczenie oraz własna chęć dalszego rozwoju na pewno będą ogromnym atutem w procesie budowania IKEA w Polsce. Wiemy też, że nasze wartości i tworzenie biznesu poprzez potencjał pracowników są dla Filipa ważnym elementem codziennej pracy, co dla IKEA jest kluczowe w rozwoju naszej firmy - komplementuje Fiedorowa Michał Pióro, dyrektor HR IKEA Retail w Polsce.

Poprzednio dyrektorem IKEA Retail był Łukasz Ostrowski, który wiosną br. przeszedł do Groupon Polska, gdzie objął stanowisko CEO.

Filip Fiedorow przez ostatnie trzy lata był dyrektorem marketingu w Lidl Polska, odpowiadał m.in. za serię kampanii z udziałem Pascala Brodnickiego, Karola Okrasy oraz Doroty Wellman. Wcześniej przez siedem lat był związany z Kompanią Piwowarską, gdzie w ostatnim okresie pełnił funkcję senior strategy & planning managera marki Tyskie, nadzorował m.in. kampanię „5 Stadion”. W firmie zajmował się też markami Grolsch, Peroni Nastro Azzurro i Lech. Karierę zaczął w agencji reklamowej TequilaPolska, gdzie realizował projekty m.in. dla Unilevera, Philips Lighting Poland i The Lorenz Bahlsen Snack World.

Fiedorow jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.

Dołącz do dyskusji: Filip Fiedorow: z Lidl Polska na szefa marketingu IKEA Retail

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl