SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

FCB Bridge2Fun zajmie się obsługą ATL i contentową klientów Deloitte Digital

FCB Bridge2Fun przejmie w przyszłym roku obsługę w zakresie tworzenia treści i kreacji ATL trojga klientów agencji Deloitte Digital. - Przygotowujemy model, który będzie jak najbardziej korzystny dla klientów Deloitte Digital i Brigde2Fun - komentuje Rafał Baran, szef FCB.

Jak poinformował w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Rafał Baran, agencja FCB Bridge2Fun, którą kieruje, będzie obsługiwać troje klientów Deloitte Digital w zakresie ATL oraz contentu. Obecnie trwają rozmowy na temat szczegółów współpracy, które planowo mają zakończyć się w styczniu przyszłego roku.

- Obecnie prowadzimy rozmowy z Deloitte Digital, ich ostateczne rezultaty poznamy w styczniu. Przygotowujemy model, który będzie jak najbardziej korzystny dla klientów Deloitte Digital i FCB Brigde2Fun. Nie dotyczy on wszystkich brandów w portfolio klientów Deloitte Digital, tylko tych wymagających obsługi w zakresie contentu i ALT. Z pewnością nasza współpraca nie narusza żadnych zasad konkurencyjności - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Baran.

Przedstawiciele Deloitte Digital nie komentują sprawy. Biuro prasowe agencji w odpowiedzi na zadane przez nas pytania, przesłało informacje na temat planów na rozwój w najbliższym czasie. - Obecnie poszerzamy i wzmacniamy swoje kompetencje w zakresie platform technologicznych - czytamy w komentarzu.

W portfolio klientów FCB Bridge2Fun znajdują się obecnie m.in. Showmax, T-Mobile i Born2Be. Pod koniec listopada tego roku Grupa 4Fun Media, do której należy Bridge2Fun, przejęła od koncernu Interpublic Group agencję reklamową FCB Warsaw.  W pierwszych trzech kwartałach br. grupa zanotowała 5,3 mln zł przychodów ze sprzedaży (wobec 2,5 mln zł rok wcześniej).

Agencja interaktywno-konsultingową Deloitte Digital działa na polskim rynku od października 2015 roku, w wyniku przejęcia przez Deloitte agencji Digital One. Kieruje nią Olgierd Cygan. Składa się z zespołów digital agency, salesforce, experience design i digital business transformation.

Zwolnienia w Deloitte Digital

Według ustaleń naszego portalu, Deloitte Digital reorganizuje zasady działania na polskim rynku. Agencja ma skupić się na usługach doradczych w zakresie digitalu i zrezygnować z klasycznego ATL-u. W związku ze zmianami, firma żegna się z ponad 30 osobami , w tym dyrektorami kreatywni - Magdą Drozdowska i Mateuszem Książkiem.

Dołącz do dyskusji: FCB Bridge2Fun zajmie się obsługą ATL i contentową klientów Deloitte Digital

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pankreatywny
Dzieje się...
0 0
odpowiedź