Z FCB Bridge2Fun odchodzą Katarzyna Szewczuk, Małgorzata Drozdowska i Agnieszka Klimczak
Z agencją reklamową FCB Bridge2Fun rozstają się: Katarzyna Szewczuk, jej dyrektorka zarządzająca oraz szefowe kreacji: Małgorzata Drozdowska i Agnieszka Klimczak. Zajmowane przez nie dotychczas stanowiska zostaną zlikwidowane.
Agencja zdecydowała, że po rozstaniu z Szewczuk, Drozdowską i Klimczak zajmowane przez nie dotychczas stanowiska: dyrektorki zarządzającej i szefowych kreacji nie zostaną obsadzone. Większość ich kompetencji i obowiązków przejmuje Rafał Baran, CEO FCB Bridge2Fun.
- Powód jest prosty: lata przed przyjściem Kasi, Gosi i Agnieszki były lepsze niż po ich przyjściu. Wystarczy popatrzeć na przychody, portfolio ale tez nagrody zarówno kreatywne jak i efektywności jak i ogólne - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Rafał Baran, CEO agencji. Dodaje, że nie oznacza to, Ze to jest odpowiedzialność osobista odchodzących dziewczyn.
- To odpowiedzialność zbiorowa i moja również, oraz okoliczności, na które wpływu nie mieliśmy, takie jak pandemia i jej konsekwencje. Niemniej jednak po ewaluacji sytuacji, doszliśmy do wspólnego wniosku ze się rozstajemy. Dziewczyny są zainteresowane bardziej kierunkiem teoretycznym w reklamie, ja bardziej praktycznym, lubię jak mnie cenią klienci za pracę, niż jury i środowisko - podkreśla Rafał Baran.
Dodaje, że obecnie w Agencji jest wystarczająca liczba i jakość osób.
Katarzyna Szewczuk do FCB dołączyła na początku 2019 roku obejmując wówczas nowo utworzone stanowisko dyrektorki zarządzającej. Wcześniej pracowała w Grey Group.
Z kolei Małgorzata Drozdowska i Agnieszka Klimczak objęły stanowiska dyrektorek kreatywnych w agencji reklamowej FCB Bridge2Fun w lipcu 2018 roku. Wcześniej związane były z J. Walter Thompson Group Poland.
Dołącz do dyskusji: Z FCB Bridge2Fun odchodzą Katarzyna Szewczuk, Małgorzata Drozdowska i Agnieszka Klimczak