“Fashion Magazine” stawia na młodszego czytelnika
Od jesiennego wydania kwartalnika “Fashion Magazine” (Wydawnictwo Fashion Group ), w tytule wprowadzono sporo zmian. Magazyn stał się bardziej lifestylowy, zyskał nową szatą graficzną i kierowany jest do także młodszego odbiorcy.
Grupą docelową kwartalnika są teraz ludzie w wieku od 18 do 45 lat (wcześniej 25-45 lat). W piśmie jest teraz więcej własnych sesji modowych, w tym sesji offowych i prezentujących prace młodych projektantów (rubryka „Młodzi Fashion”). Magazyn zaczął też publikację felietonów Natalii Kukulskiej. Ponadto, wydawca zrezygnował z niezależnego grzbietu „Fashion Man”, ale strony dla modnych mężczyzn pozostały w głównie grzbiecie (są na nich m.in. męskie pokazy pret-a-porter czy informacje, gdzie uszyć garnitur na miarę).
Objętość “Fashion Magazine” wynosi obecnie 220 stron (dotychczas 252 strony), a magazyn staniał z 19 zł do 14,50 zł. Nakład, wynoszący 30 tys. egz., pozostał bez zmian. Wydawca rozważa przekształcenie pisma w dwumiesięcznik, ale decyzje w tej sprawie zapadną na początku przyszłego roku.
„Fashion Magazine” to kwartalnik o tematyce modowej i lifestyle'owej. Ukazuje się od 10 lat. Niebawem wydawanie tytułu przejąć ma nowa grupa wydawnicza Soho Publishing, którą stworzą wydawcy tego pisma oraz takich tytułów jak “Malemen” i “Think Tank”. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: “Fashion Magazine” stawia na młodszego czytelnika