Factory pokazuje w reklamach, co jest w cenie
Wystartowała jesienna kampania reklamowa centrów odzieżowych Factory. Akcję, podkreślającą koncepcję smart shoppingu i zniżek cenowych, przygotowała agencja Grupa Eskadra.
Reklamy Factory pokazują, że w cenie są takie wartości jak radość, wygoda, sukces, olśnienie i satysfakcja klientów.
- Celem kampanii jest zaprezentowanie sieci naszych sklepów przez pryzmat inteligentnych zakupów połączonych z pozytywnymi emocjami i najnowszych jesiennych produktów modowych. Chcemy przekazać, że zakupy smart shopping w centrach outlet to nie tylko obniżki sięgające 80 proc., ale również dobra zabawa połączona z najnowszymi trendami mody - tłumaczy Marta Kocik, regional marketing manager w Neinver Polska odpowiedzialna za markę Factory.
Grupami docelowymi kampanii są osoby w wieku powyżej 30 i 50 lat.
Akcja reklamowa jest prowadzona w prasie (tytuły ogólnopolskie i lokalne), w internecie oraz na outdoorze (nośniki outdoorowe i w komunikacji miejskiej w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu i Krakowie). Potrwa do końca września.
Kreację kampanii przygotowała agencja Grupa Eskadra.
Dołącz do dyskusji: Factory pokazuje w reklamach, co jest w cenie