Facebook uspójnia zasady publikacji reklam
Od 10 września na Facebooku zaczną obowiązywać nowe, bardziej ujednolicone zasady dotyczące publikacji reklam.
Największy na świecie serwis społecznościowy przygotował nową instrukcję dla reklamodawców, w której szczegółowo objaśniono parametry danych formatów. Zmienione zasady są bardziej jednolite dla poszczególnych treści, a także uproszczone, co ma je uatrakcyjnić w oczach użytkowników, a także uczynić bardziej korzystnymi dla firm.
Autorzy wskazują tutaj zalecane wymiary każdej jednostki reklamowej, a także długość tekstu, który może jej towarzyszyć. Ponadto dokonano konsolidacji poszczególnych treści, dzieląc je na kilka sekcji. Można teraz wyróżnić: standardowe reklamy wyświetlane w strumieniu oraz prawej kolumnie, sponsorowane historie publikowane jako aktywność znajomych, a także reklamy premium widoczne na stronie głównej oraz po wylogowaniu użytkownika.
Instrukcję w formacje PDF można znaleźć pod tym adresem. Zmienione zasady mają wejść w życie od 10 września.
W najbliższym czasie Facebook ma również wprowadzić do swojej oferty nowy format - reklamy wideo (przeczytaj o tym więcej).
Dołącz do dyskusji: Facebook uspójnia zasady publikacji reklam
[url=http://www.jpshowonline.com/JUICY%20COUTURE-20990/][/url]