Fabryka Marketingu kupi reklamy w internecie do kampanii o podwyżce 500+
Fabryka Marketingu wygrała przetarg Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej na obsługę mediową w internecie działań promujących podwyżkę 500+ - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Przetarg dotyczył zakupu przestrzeni reklamowej na portalach internetowych, na potrzeby działań informacyjnych dotyczących podwyższenia wysokości świadczenia wychowawczego od stycznia 2024 roku (z 500+ na 800+), realizowanych przez Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej.
Oferty w nim złożyły: Sigma Bis - wspólna agencja Orlenu i PZU (złożyła ofertę z ceną 492 tys. zł), Mexad (492 tys. zł), Cityboard Media (505,5 tys. zł), Youwillsee (506,8 tys. zł) oraz Fabryka Marketingu (492 tys. zł).
Zaplanowana kampania ma potrwać 4 miesiące. Jej budżet to 492 tys. zł.
Resort najwięcej punktów przyznał Fabryce Marketingu i to tę agencję wybrał do współpracy.
Dołącz do dyskusji: Fabryka Marketingu kupi reklamy w internecie do kampanii o podwyżce 500+
Program swoją drogą jest porażką, bo wcale nie przyczynił się do wzrostu dzietności w Polsce (wskaźnik spadł jeszcze bardziej za rządów PiS).