SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Evian umacnia więzi z Wimbledonem

Producent wody mineralnej Evian uruchomił nową, ściśle związaną zturniejem tenisowym Wimbledon, kampanię reklamową.

Kampania uruchomiona przez właściciela marki Danone Watersobejmuje prasę, internet i outdoor. Ma ona promować patronat markinad wielkoszlemowym turniejem tenisowym na trawiastych kortachWimbledonu, który w tym roku odbędzie się w dniach 23 czerwca - 6lipca - informuje serwis Brand Republic.

W październiku zeszłego roku Danone Waters podpisał pięcioletniąumowę sponsorską z władzami tenisowymi organizatora turnieju AllEngland Club. Dzięki niej materiały marketingowe Eviana pojawią sięw trakcie wszystkich spotkań oraz we wszystkich tzw. hospitalityarea podczas trwania turnieju.

Pod koniec maja Evian wprowadził też na rynek limitowaną serięswojej wody z dodatkiem w postaci różowej piłeczki do tenisa, wnawiązaniu do tradycyjnych kolorów marki.

Evian sponsoruje również dwa inne turnieje wielkoszlemowe -Australian open i US Open. Współpracuje też z amerykańskimtenisistą Jamesem Blakem.

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: Evian umacnia więzi z Wimbledonem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl