Euvic Digital wypromuje słuchawki Skullcandy
Euvic Digital (Grupa Euvic Performance) zajmie się przygotowaniem kampanii reklamowej słuchawek Skullcandy z portfolio OMT Group.

To kolejna współpraca Euvic Digital z OMT Group. Agencja była już odpowiedzialna za działania marketingowe dla marki Shokz.
Prowadzone działania dla marki Skullcandy, mają na celu zwiększenie świadomości marki, podkreślenie jej wyjątkowych walorów - dopasowanie produktu do indywidualnych potrzeb oraz zwiększenie sprzedaży. Agencja zaplanowała kampanię efektywnie wykorzystującą różne kanały komunikacji (w tym SEM i media społecznościowe).
- Celem prowadzonych działań jest zwiększenie sprzedaży produktów Skullcandy i Shokz – mówi Marta Maksymowicz, group account director w Euvic Digital. – Chcemy wprowadzić konsumenta na strony produktów, które mogą stać się dla niego przewodnikami do nowego, lepszego świata dźwięku - dodaje.
Współpraca między OMT Group, a Euvic Digital oparta jest na długoterminowej strategii marketingowej. Agencja zaangażowana jest w tworzenie i realizację strategii reklamowej marek Skullcandy i Shokz, zapewniając ciągłą optymalizację i monitorowanie wyników kampanii.
Skullcandy to marka produkująca całą gamę słuchawek - nausznych, wokółusznych, dousznych, true wireless, dokanałowych czy gamingowych Zarówno dla Shokz, jak i Skullcandy grupa OMT jest wyłącznym dystrybutorem w Polsce.
Dołącz do dyskusji: Euvic Digital wypromuje słuchawki Skullcandy