Europejska ekspansja Bebo
Bebo idzie w ślady Facebooka i uruchamia swój serwis w pięciunowych wersjach językowych.
Do tej pory portal społecznościowy dostępny był tylko w dwóchjęzykach - angielskim i polskim. Od poniedziałku do wyboru jestrównież wersja francuska, niemiecka, włoska, hiszpańska orazholenderska.
Dla porównania najpopularniejszy obecnie serwis społecznościowyna świecie Facebook dostępny jest w 40 językach. Ostatnio dodano wnim wersję arabską i hebrajską.
"Międzynarodowa ekspansja jest kluczową częścią naszej strategiirozwoju" - powiedziała Nicole Vanderbilt, wiceprezes BeboInternational, dodając, że Bebo ma "bardzo ambitne plany" odnośnierynku europejskiego.
W ubiegłym tygodniu Bebo zwiększyło również swoją obecność zaoceanem, uruchamiając wersję swojego serwisu przeznaczoną dlaLatynosów mieszkających w USA.
Należący do AOL portal ma ponad 22 miliony użytkowników na całymświecie, z czego blisko połowa to internauci z WielkiejBrytanii.
źródło: AFP
Dołącz do dyskusji: Europejska ekspansja Bebo