Piotr Adamczyk jako karateka reklamuje pożyczkę gotówkową w eurobanku (wideo)
Ruszyła kolejna kampania reklamowa eurobanku z udziałem Piotra Adamczyka, w której promowana jest pożyczka gotówkowa. Akcję przygotowały firmy marketingowe GPD Agency, Propeller Film i SMG Polska.
W głównym spocie z kampanii Piotr Adamczyk opowiada o chłopcu, który wygrał zawody w karate i jedzie na turniej do Włoch, więc jego ojciec bierze pożyczkę gotówkową w eurobanku, żeby móc pojechać tam z rodziną i kibicować. Krótsze spoty pokazują, jak Adamczyk próbuje swoich sił jako karateka.
W kampanii pożyczka jest określana jako wypożyczka, tak samo jak w kilku poprzednich akcjach reklamowych eurobanku. Reklamy podkreślają, że opłata za pożyczkę wynosi tylko 500 zł rocznie, czyli o połowę mniej niż wcześniej (rzeczywista roczna stopa oprocentowania wynosi 9,55 proc.), pożyczyć można 10 tys. zł na 60 miesięcy. Taka promocja potrwa do połowy kwietnia.
Piotr Adamczyk w reklamach eurobanku występuje od połowy 2012 roku. W poprzedniej dużej kampanii, jesienią ub.r., promował rachunek Ekstra Zysk.
Według danych Kantar Media w całym ub.r. cennikowe wydatki reklamowe eurobanku w mediach pozainterentowych wyniosły 87,7 mln zł, o 4 proc. więcej niż rok wcześniej.
Nowa akcja reklamowa będzie prowadzona m.in. w telewizji oraz internecie.
Kreacją reklam zajęła się GPD Agency, produkcją spotu - dom produkcyjny Propeller Film, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy SMG Polska.
Dołącz do dyskusji: Piotr Adamczyk jako karateka reklamuje pożyczkę gotówkową w eurobanku (wideo)