SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Euro RSCG Warsaw dla marki Citroen

Do końca października potrwa kampania reklamowa przygotowana przez Euro RSCG Warsaw dla marki Citroen, pod hasłem Kontrole Jesienne

Kampania związana jest z akcją otwartych drzwi w autoryzowanych serwisach Citroena w całej Polsce. Od 4 do 30 października Citroen oferuje swoim Klientom, posiadaczom Citroena sprawdzenie 30 punktów technicznych samochodu. Dodatkowo przygotowano specjalne promocje na części zamienne i akcesoria. Dla tych którzy odwiedzą serwisy Citroena korzystając z promocji czeka również upominek.

Zadaniem Agencji było przygotowanie przekazu reklamowego podkreślającego fachowość i precyzję bezpłatnych przeglądów.
Na wykorzystanym zdjęciu reklamowym widać zbliżenie kieszeni kombinezonu fachowca z serwisu Citroena. Tkwi w niej, oprócz zwyczajowych narzędzi takich jak klucz i śrubokręt, duże szkło powiększające.  Taki zestaw narzędzi ma symbolizować sumienność, z jakimi specjaliści z autoryzowanych serwisów podchodzą do każdego samochodu. Całość zamyka headline: „Nic nie umknie naszej uwadze”, który podkreśla precyzję i profesjonalizm przeglądów w autoryzowanych serwisach Citroena.

Kampania jest prowadzona w prasie ogólnopolskiej, lokalnej i radiu. Dodatkowe wsparcie stanowią plakaty i ulotki.

Dołącz do dyskusji: Euro RSCG Warsaw dla marki Citroen

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl