SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Eskadra wspólnie z SAR

Trwają przygotowania do kolejnej edycji Konkursu Media Trendy

W tym roku konkurs organizują wspólnie Eskadra i Stowarzyszenie Agencji Reklamowych. Konferencja oraz finał - Gala Konkursu, zostały zaplanowane na 10-11 marca 2005 w Warszawie. 

Z najbliższą edycja imprezy wiążą się istotne zmiany. Media Trendy 2005 organizowane są przez Eskadrę wspólnie z Klubem Mediowym Stowarzyszenia Agencji Reklamowych. W skład Komitetu Organizacyjnego weszli przedstawiciele kilku największych domów mediowych w Polsce - członków SAR. Ogólna formuła konkursu nie zmienia się: o nagrody - statuetki  walczyć będą  najlepsze projekty realizowane przez media (ogólnopolskie, regionalne, specjalistyczne) oraz przez domy mediowe.

Klub Mediowy SAR zajmuje się stroną merytoryczną konkursu dla domów mediowych - pozycjonując Media Trendy jako konkurs, w którym oceniane będą najciekawsze i najbardziej nowatorskie działania mediowe oraz kreatywne sposoby wykorzystywania mediów w kampaniach. Współpraca pomiędzy SAR i Eskadrą wpłynie także na program konferencji, tradycyjnie towarzyszącej Gali Konkursu. "Planujemy  zaproszenie autorów, oraz pokazanie najciekawszych, nagradzanych na światowych festiwalach kampanii mediowych' - powiedziała Iwona Dynowska odpowiedzialna z ramienia SAR za tegoroczną edycję konkursu.

Media Trendy to wydarzenie zaprojektowane z myślą o mass mediach, domach mediowych i reklamodawcach jednocześnie.

Dołącz do dyskusji: Eskadra wspólnie z SAR

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl