Eniro z nową identyfikacją wizualną
Eniro Polska, wydawca m.in. „Panoramy Firm” i pf.pl, zmienia swoją identyfikację wizualną. Rebranding ma podkreślać pozycjonowanie firmy w obszarze internetu.
Zmiana identyfikacji wizualnej Eniro Polska ma na celu odzwierciedlanie transformacji firmy: z przedsiębiorstwa zależnego od katalogów drukowanych w wydawcę obecnego również w internecie. – Stawiamy na online i chcemy, żeby nasi klienci i użytkownicy kojarzyli Eniro jako firmę dynamiczną, nowoczesną, która oferuje skuteczne narzędzia reklamowe – opisuje Magdalena Wypychowicz, dyrektor marketingu Eniro Polska. – Nasze nowe logo, składające się z podwójnego „e”, odzwierciedla zarówno dziedzictwo firmy w obszarze druku, jak i przyszłość w sieci – dodaje.
Nowa identyfikacja – zaprojektowana w szwedzkiej centrali Eniro – jest obecnie wdrażana we wszystkich oddziałach koncernu.
Rebranding to początek zmian w firmie zaplanowanych do końca przyszłego roku, które są również związane z wprowadzaniem przez nią nowych produktów i usług.
Dołącz do dyskusji: Eniro z nową identyfikacją wizualną