Empik.com i Teksty.org: z Ad-vice do ARBOinteractive
Serwisy Empik.com i Teksty.org dołączyły do sieci reklamowych wchodzących w skład Grupy ARBOinteractive. Poprzednio współpracowały z siecią Ad-vice.
Empik.com dołączył do ARBOinteractive na podstawie umowy brokerskiej, a oferta reklamowa serwisu ma charakter niestandardowy - dopasowywany indywidualnie do kampanii i reklamodawcy. Natomiast powierzchnię reklamową Teksty.org ARBOinteractive obsługuje na wyłączność, a strona znajduje się w pakietach ARBOrozrywka i ARBOmuzyka.
Serwisy pozwalają na emisję reklam standardowych i niestandardowych w formie displayów, wideo i tekstów. Wcześniej strony były obsługiwane przez sieć Ad-vice. Według danych Megapanel PBI/Gemius Empik.com i Teksty.org w kwietniu br. odwiedziło po ponad 1 mln użytkowników.
Marketing internetowy
Dołącz do dyskusji: Empik.com i Teksty.org: z Ad-vice do ARBOinteractive