Emil Borzechowski nowym redaktorem naczelnym magazynu „Stuff”
Nowym redaktorem naczelnym magazynu o gadżetach „Stuff” (Arskom Group) został Emil Borzechowski, dotychczasowy sekretarz redakcji. Jarosław Babraj, szef działu technologicznego Wirtualnej Polski, został brand managerem miesięcznika. Z pisma odeszła dotychczasowa szefowa tytułu, Katarzyna Gryga.
Emil Borzechowski jest związany z magazynem „Stuff” od 2010 r. Przez ostatni rok pełnił funkcję sekretarza redakcji. W przeszłości był dziennikarzem m.in. TechTrendy, OSnews oraz portalu Centrum Studiów Polska-Azja. - W „Stuffie” skupimy się na tym, co w branży najciekawsze - innowacyjnych pomysłach, które wywracają świat do góry nogami. Nie zabraknie też tego, co jest wizytówką „Stuffa”: poczucia humoru, niesamowitych gadżetów oraz opinii zarówno polskich, jak i zagranicznych dziennikarzy - podkreśla Borzechowski.
Jarosław Babraj, szef działu technologicznego Wirtualnej Polski, został brand managerem magazynu. Babraj będzie łączył obie te funkcje i - jak informuje Wirtualnemedia.pl Joanna Palka, specjalista ds. komunikacji w Arskom Group - ma to być element zacieśniania współpracy pomiędzy magazynem „Stuff” a WP. - Wydawnictwo Arskom rozszerzyło współpracę z działem technologicznym WP na promocję treści z każdego wydania. To partnerstwo będzie dawało wiele korzyści. „Stuff” i jego czytelnicy zyskają dostęp do najlepszych materiałów z serwisu Tech.wp.pl.
To zarówno tematyka popularnonaukowa, wojskowa, jak i rzetelnie opracowane poradniki, testy czy recenzje. Na łamach WP.PL będziemy mogli natomiast publikować unikalny content z brytyjskiego wydania magazynu Stuff i najciekawsze materiały z jego polskiej edycji - podkreśla Jarosław Babraj, brand manager magazynu „Stuff”, jednocześnie szef serwisów tech.wp.pl oraz rtvagd.wp.pl.
Wydawnictwo Arskom Group chce także zainwestować w rozwój internetowego polskojęzycznego serwisu magazynu „Stuff”. W tej chwili dostępna jest tylko jego wersja beta. - Obecna wersja strony nie odzwierciedla naszych planów. Docelowo projekt będzie odzwierciedlał brytyjską wersję Stuff.tv, jednak poszerzoną o autorskie treści z polskiego wydania magazynu i dopasowaną do potrzeb polskiego odbiorcy. To zarówno treści tekstowe, jak i wideo. Nie podajemy jeszcze dokładnego terminu premiery serwisu, ponieważ uruchomienie strony wymaga jeszcze dopracowania oraz pracy wspólnie z naszymi partnerami - wyjaśnia Joanna Palka.
Emil Borzechowski zastępuje na stanowisku redaktora naczelnego Katarzynę Grygę, która zajmowała się projektem rozbudowy „Stuffa” o nowe pomysły w zakresie treści - była szefem magazynu od lipca ub.r., kiedy to tytuł przeszedł relaunch. Gryga odeszła z wydawnictwa za porozumieniem stron.
Obecnie na rynku jest lipcowo-sierpniowy, wakacyjny numer „Stuffa”, kolejne wydanie pojawi się na początku września w nakładzie 40 tys. egz. (objętość 80 stron, cena jednego egzemplarza 7,99 złotych).
Na wrzesień br. wydawnictwo Arskom Group planuje przeprowadzenie kampanii reklamowej promującej tytuł. Działania reklamowe prowadzone będą w portalach internetowych, mediach społecznościowych, serwisach branżowych i outdoorze. Kreacją oraz zaplanowaniem mediów zajmie się Arskom360 - agencja marketingu zintegrowanego należąca do Arskom Group. Szczegóły kampanii nie są jeszcze znane.
„Stuff” to skierowany do mężczyzn magazyn o gadżetach. Polską edycję magazynu w 2010 roku na rynek wprowadziła Ginza Media Group. Po tym, jak Ginza Media Group ogłosiła upadłość, od początku 2013 roku wydawcą miesięcznika jest firma Arskom Group.
Dołącz do dyskusji: Emil Borzechowski nowym redaktorem naczelnym magazynu „Stuff”