SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Effective Media i DSK zrealizują dwie kampanie dla Państwowej Inspekcji Pracy

Konsorcjum agencji Effective Media Solutions i DSK wygrało przetarg Państwowej Inspekcji Pracy na realizację trzeciej edycji kampanii „Zanim podejmiesz pracę” i akcji „Na fali pierwszej pracy”.

Oferta konsorcjum okazała się lepsza od dwóch innych firm (ich nazw nie ujawniono). Wiadomo jedynie, że w finale postępowania PIP odrzuciła z powodów formalnych ofertę złożoną przez spółkę Time.

Kampania pod hasłem „Zanim podejmiesz pracę” obejmować będzie stacje radiowe, prasę i internet. Realizowana będzie od 22 czerwca do 19 lipca br. To trzecia edycja akcji skierowanej do osób w wieku 18-65 lat, które wkraczają w etap aktywności zawodowej. Celem jest zwrócenie uwagi na przestrzeganie przepisów prawa pracy przy zatrudnianiu, ze szczególnym uwzględnieniem problematyki zawierania umów cywilnoprawnych oraz umów terminowych.

Z kolei działania pod hasłem „Na fali pierwszej pracy” mają być prowadzone, również po raz trzeci, między 20 lipca a 15 sierpnia w radiu i internecie. Akcja skierowana jest do młodzieży szkolnej i akademickiej w wieku 16-25 lat podejmującej pracę sezonową. Cel to upowszechnianie wiedzy o przepisach prawa pracy przy zatrudnianiu oraz o zagrożeniach zawodowych, które mogą wystąpić podczas wykonywania pracy.

Konsorcjum Effective Media Solutions i DSK odpowiada za przygotowanie i realizację tych działań.

Dołącz do dyskusji: Effective Media i DSK zrealizują dwie kampanie dla Państwowej Inspekcji Pracy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl