E.Wedel prezentuje nową kampanię "Czas na przyjemność w kuchni" o gotowaniu z czekoladą
W najnowszych spotach reklamowych E.Wedel kuchnia staje się miejscem zabawy i radości wynikającej z gotowania, a sama czekolada wynosi „zwykłe” posiłki na wyższy poziom przyjemności.
„Czas na przyjemność w kuchni” to kampania, która pokazuje, że gotowanie z czekoladą może być bardzo przyjemne.
W ramach kampanii przygotowano m.in.: spot „Gotowanie i podjadanie z E.Wedel – Czas na przyjemność w kuchni”, który zobaczyć można na kanałach VOD oraz w telewizji, spot „Wedel SMAK DA”, który dostępny będzie w digitalu, a także odświeżono design platformy kulinarnej „W kuchni z Wedlem”, gdzie znajduje się wiele przepisów i inspiracji na potrawy z dodatkiem czekolady.
"Wedel Smak Da"
Drugą linią kampanii „Czas na przyjemność w kuchni” z E.Wedel jest seria spotów Wedel Smak Da, która swoją lekką, pełną luzu kreacją, dodaje świeżości w komunikacji marki. Wyróżniającym się elementem kampanii jest muzyka, za którą odpowiada raper – Rau Performance.
- Kampanię wspieramy spotem reklamowym o viralowym charakterze SMAK DA. Jako jedni z nielicznych, chcemy promować trend na gotowanie w domu wśród młodych, pokazując im, jak wiele frajdy z niego płynie, gdy do procesu wykorzystamy wedlowskie tabliczki - mówi Dominika Igielińska-Kluk, branded content manager E.Wedel.
Kampania „Czas na przyjemność w kuchni” wspierana jest szerokimi działaniami marketingowymi. Agencje należące do Publicis Groupe Polska odpowiedzialne są za: adaptację kreacji – Saatchi & Saatchi, planowanie i zakup mediów – agencja mediowa Zenith. Z kolei za kreację i realizację serii spotów Wedel SMAK DA, a także za redesign, UX/UI kuchnizwedlem.pl odpowiada agencja GoldenSubmarine. Komunikację public relations prowadzi Walk PR.
Dołącz do dyskusji: E.Wedel prezentuje nową kampanię "Czas na przyjemność w kuchni" o gotowaniu z czekoladą
A co jeśli w przepisie jest czekolada 100 gram? Zmienić cały przepis czy dokupić kolejną?