Dziewięć osób awansowało w Solski Communications
Od początku roku awanse w agencji public relations Solski Communications awanse otrzymało łącznie dziewięcioro konsultantów: Sabina Figarska, Zofia Kurek-Maciejewicz, Justyna Popiołek-Osial, Natalia Makowska, Aleksandra Gołda, Agata Grzelczyk, Monika Leszczyńska, Ewelina Piec oraz Bartosz Węgierek.
Sabina Figarska i Zofia Kurek-Maciejewicz objęły stanowiska senior managerów, obie pracują w agencji od 2008, tj. niemal od początku jej istnienia. Figarska jest szefową działu brand PR practice, natomiast Kurek-Maciejewicz wiceszefową corporate communications and public affairs practice.
Justyna Popiołek-Osial i Natalia Makowska objęły funkcje managerów. Popiołek-Osia z agencją związana jest od blisko 8 lat i pracowała w zespołach brand, healthcare i corporate communications. Makowska z firmą związana jest od blisko 6 lat, zasilając działy brand i corporate.
Aleksandra Gołda, Monika Leszczyńska (obie w dziale corporate communications), Agata Grzelczyk (z działu brand PR) i Ewelina Piec (związana z zespołem digital communications) awansowały na stanowiska starszych konsultantek.
Bartosz Węgierek awansował na stanowisko konsultanta. W Solski Communications pracuje od blisko 3 lat, głownie wspierając działy healthcare i brand, a ostatnio digital, współpracę z agencją rozpoczął w czasie studiów.
Obecnie w Solski Communications pracują 34 osoby, w tym 15 ze stażem pracy w PR powyżej 8 lat – a także 6 osób, które współpracę z agencją rozpoczęły jeszcze podczas studiów.
Dołącz do dyskusji: Dziewięć osób awansowało w Solski Communications