„Dziewczyny ze Lwowa” hitem TVP1. Serial ma większą widownię od „Blondynki”
Nowy serial „Dziewczyny ze Lwowa” ogląda średnio 3,4 mln osób, o 720 tys. więcej niż śledziło „Blondynkę”, pokazywaną w tym paśmie jesienią ub.r. TVP1 w czasie emisji produkcji jest liderem rynku. - Udało się nam przebić z serialem z nieznanymi aktorkami - komentuje Piotr Radziszewski, dyrektor Jedynki.
Serial „Dziewczyny ze Lwowa” nadawany jest w TVP1 w niedziele o godz. 20.25, począwszy od 6 września br. Po trzech odcinkach jego średnia oglądalność wyniosła 3,4 mln widzów przy udziale na poziomie 20,42 proc. w grupie 4+ i 12,18 proc. w 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Do tej pory największą widownię, wynoszącą 3,5 mln oglądających, zgromadził trzeci odcinek serialu.
Widownia „Dziewczyn ze Lwowa” odcinek po odcinku
Data |
Wszyscy 4+ |
|
AMR |
SHR % |
|
06-09-2015 |
3 423 659 |
20,75% |
13-09-2015 |
3 265 834 |
19,87% |
20-09-2015 |
3 502 021 |
20,63% |
Średnio: |
3 397 149 |
20,42% |
Dla porównania, pokazywana jesienią ub.r. w tym paśmie „Blondynka” po trzech odcinkach gromadziła 2,68 mln widzów, czyli oglądało ją o 720 tys. osób mniej niż nowy serial Jedynki.
TVP1 w paśmie nadawania „Dziewczyn ze Lwowa” jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje w tym czasie TVN, emitujący wówczas „Aplauz, aplauz!” (zobacz dane oglądalności tego programu), którego udział wśród wszystkich widzów wynosi 13,93 proc. Trzeci jest Polsat („Tylko muzyka”; 12,37 proc. udziału), a czwarta - TVP2 (filmy fabularne; 6,50 proc.). Taka sama jest kolejność stacji w grupie komercyjnej.
Oglądalność serialu na tle konkurencji
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
TVP1 - Dziewczyny ze Lwowa |
3 397 149 |
20,42% |
12,18% |
TVN |
2 317 469 |
13,93% |
14,17% |
Polsat |
2 057 313 |
12,37% |
13,67% |
TVP2 |
1 082 068 |
6,50% |
10,44% |
- Jestem bardzo zadowolony z wyników „Dziewczyn ze Lwowa”, zwłaszcza że to nowy serial z zupełnie nieznanymi aktorkami. Było ryzyko, bo nowe seriale w innych stacjach nie szły w ostatnich latach zbyt dobrze - mówi Wirtualnemedia.pl Piotr Radziszewski, dyrektor TVP1.
Serial „Dziewczyny ze Lwowa” opowiada o czterech młodych dziewczynach z Ukrainy: Uljanie (w tej roli Anna Gorajska), Polinie (Magdalena Wróbel), Olyi (Katarzyna Ucherska) i Swietłanie (Anna Maria Buczek), które przyjechały do Polski i próbują ułożyć sobie tu życie. Scenariusz do produkcji napisał Robert Brutter, reżyserią zajął się Wojciech Adamczyk, a producentem było Studio A (dowiedz się więcej).
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w sierpniu br. udział TVP1 w rynku telewizyjnym wyniósł 10,31 proc.
Dołącz do dyskusji: „Dziewczyny ze Lwowa” hitem TVP1. Serial ma większą widownię od „Blondynki”