Duże spadki na rynku miesięczników młodzieżowych
Sierpień 2007: Większość miesięczników skierowanych do młodzieżyzanotowała mniejszą sprzedaż niż rok wcześniej.
Miesięcznik ''Dziewczyna" (Wydawnictwo Axel Springer Polska)osiągnął w sierpniu 2007 roku średnią sprzedaż ogółem na poziomie225 066 egz. (spadek o 10,2 proc. w stosunku do analogicznegookresu 2006) - wynika z najnowszych danych Związku KontroliDystrybucji Prasy na temat sprzedaży miesięczników młodzieżowychopracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu uplasował się "Twist" (Wydawnictwo Bauer) zwynikiem 211 154 egz. (spadek o 14,2 proc.) a na trzecim 'Fun Club'(Bauer Polska) ze średnią sprzedażą 126 567 egz.(spadek o 3,8proc.).
sierpień | ||
2007 | 2006 | |
ZKDP | Sprzedażogólem | |
Dziewczyna | 225066 | 250730 |
Twist | 211154 | 246126 |
Fun Club | 126567 | 131614 |
Popcorn | 105643 | 150163 |
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki | 81668 | 78415 |
2007 | ||
sierpień | lipiec | |
ZKDP | Sprzedażogólem | |
Dziewczyna | 225066 | 198154 |
Twist | 211154 | 170431 |
Fun Club | 126567 | 132247 |
Popcorn | 105643 | 159023 |
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki | 81668 | 82083 |
Dołącz do dyskusji: Duże spadki na rynku miesięczników młodzieżowych