SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Drugi z rzędu kwartalny spadek nakładów na reklamę online

W II kwartale bieżącego roku światowe nakłady na internetową reklamę wyniosły 13,9 miliarda dolarów.

To o 5 proc. mniej w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego (14,7 mld USD) - wynika z danych firmy badawczej IDC, która odnotowała tutaj drugi z rzędu kwartalny spadek.

Jedynymi regionami na świecie, w których zanotowano niewielki wzrost wydatków na internetową reklamę, były region Azji i Pacyfiku oraz Japonia.

Według analityków IDC, w III i IV kwartale bieżącego roku również należy oczekiwać mniejszych wydatków na reklamę online, a na wyraźny wzrost trzeba będzie poczekać być może nawet do połowy roku 2010.

źródło: Business Wire

Dołącz do dyskusji: Drugi z rzędu kwartalny spadek nakładów na reklamę online

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl