SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Droga do radości'

Publicis przygotował kampanię reklamową dla piwa Redd's Red.

Wszechobecna czerwień, oślepiające błyski rzucane przez magiczne ważki oraz energiczna, ciemnowłosa dziewczyna poszukująca w tym niezwykłym świecie czegoś jeszcze bardziej wyjątkowego: piwa Redd’s Red - taka jest fabuła kolejnego spotu przygotowanego w tym roku przez agencję reklamową Publicis dla marki Redd’s. Wczoraj ruszyła nowa telewizyjna kampania piwa Redd’s Red, skierowana do młodych ludzi, a zwłaszcza kobiet.

  

Niezwykły spacer po magicznym czerwonym świecie przedstawionym w filmie reklamowym prowadzi w końcu jego bohaterkę do drzwi, za którymi czeka… butelka Redd’s Red – „piwa o smaku”, jak mówi w tym momencie lektor.

„Dynamiczny i pełen ciekawych efektów spot jest trzecim z cyklu nowych filmów reklamowych piwa Redd’s. Film ten nawiązuje do poprzednich spotów i tak jak one adresowany jest przede wszystkim do młodych, pełnych radości i energii kobiet” - powiedziała Agnieszka Wichracka, Group Account Director Publicis.

30-sekundowy spot telewizyjny będzie można zobaczyć w TVP1, TVP2, TVP3, Polsacie, TV4, TVN, TVN7, TVN24, a także TVN Style i Discovery.

Media zaplanował dom mediowy Macroscope OMD.

Kampania – Droga do radości

Klient: Kompania Piwowarska SA

Przedstawiciel klienta:
Beata Kaniewska, Senior Brand Manager
Izabela Jaskólska, Specjalista ds. Zarządzania Marką

Dom mediowy: Macroscope OMD
Marcin Piotrowski, Group Account Director
Michał Kubiak, Account Manager

Agencja: Publicis

Client Service:
Agnieszka Wichracka, Group Account Director
Monika Rendzner, Account Manager

Strategia:
Aleksandra Jurkiewicz, Strategic Planner

Kreacja:
Joanna Bednarkiewicz, Senior Art Director
Bartosz Mularczyk, Art Director
Dagmara Witek-Kuśmider, Copywriter

Reżyseria: Małgorzata Łupina
Produkcja TV: Aleksandra Kowalczyk

Początek kampanii: 5 czerwca 2006 r.

Dołącz do dyskusji: 'Droga do radości'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl