Dr.Max Drogeria z nową platformą komunikacji
Nowa platforma komunikacji marki Dr.Max Drogeria - pod hasłem „Maxymalnie sprytna strona zakupów” - ma być odpowiedzią na zmianę postaw zakupowych Polaków, związaną z rosnącymi cenami na rynku.
To kolejna już kampania marki Dr.Max Drogeria. Nowością w porównaniu do wcześniejszej komunikacji jest wprowadzenie realnych postaci. Bohaterowie przypisani są do poszczególnych kategorii produktowych. Drogeria internetowa pozwala im łatwo – jak za pstryknięciem palcami – rozwiązać codzienne problemy zakupowe.
Ponadto każda kategoria produktowa została wyróżniona osobnym kolorem: błękit – pielęgnacja; żółty – dziecko; pomarańczowy – zdrowie.
Głównym bohaterom reklam nadal towarzyszy zaprojektowana wcześniej animowana postać Maxymalistki. W dalszym ciągu podkreśla korzyści z zakupów na drmaxdrogeria.pl.
Za strategię, kreację oraz animację i postprodukcję filmów odpowiada Opus B. Dodatkowe przeformatowania agencja wyprodukowała we współpracy ze studiem ISTV. Reżyserią zajął się Marek Cichy.
W ramach kampanii przygotowano spoty online, kreacje display, social media oraz DOOH. Spot wizerunkowy będą mogli zobaczyć także goście sieci kin Multikino.
Dołącz do dyskusji: Dr.Max Drogeria z nową platformą komunikacji