SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dominika Maria Szot na czele strategii marki Grid esports

Dominika Maria Szot objęła stanowisko head of brand strategy w Grid Esports, platformie analizującej dane z rozgrywek gamingowych.

Dominika Maria Szot, fot. LinkedIn Dominika Maria Szot, fot. LinkedIn

Dominika Maria Szot z Grid Esports związana jest od listopada 2021 roku, początkowo jako delivery manager, a później head of communications. Po awansie zakres jej obowiązków rozszerzył się o współpracę z organizatorami turniejów esportowych, wydawcami gier i mediami branżowymi, korzystającymi z danych Grid Esports.  

Doświadczenie zawodowe gromadziła w Huawei, gdzie była games business operations manager & team leader w Huawei AppGallery. Odpowiadała też za marketing i PR producenta gier Movie Games.

Jest założycielką organizacji  "IT’S HER GAME", wspierającej kobiety w branży esportu i gamingu.

Dołącz do dyskusji: Dominika Maria Szot na czele strategii marki Grid esports

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl