Dominika Karoń: z Tailor Made PR do ISTV Media
Dominika Karoń objęła nowo utworzone stanowisko PR managera w domu produkcyjnym ISTV Media. Wcześniej pracowała m.in. w Tailor Made PR, MSL Group i Garden of Words.
Karoń odpowiada za wszystkie działania z zakresu public relations: stworzenie oraz realizację strategii komunikacji, kontakty z mediami, koordynację kanałów społecznościowych.
Ostatnio, przez blisko trzy lata pracowała w agencji Tailor Made PR, gdzie na stanowisku junior account managera obsługiwała marki Kompanii Piwowarskiej m.in Żubr, Prażubr, Lech, Tyskie czy Grolsch.
Wcześniej w Garden of Words zajmowała się komunikacją projektów z zakresu CSR (Tesco, Nivea, ZT Kruszwica).
Jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz marketingu kultury na Uniwersytecie Warszawskim.
Wśród klientów domu produkcyjnego ISTV Media są: Idea Bank, Bosch, Empik, Oleofarm i wielu innych.
Dołącz do dyskusji: Dominika Karoń: z Tailor Made PR do ISTV Media