SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Do końca lutego zgłoszenia do Polskiego Konkursu Reklamy KTR 2016

Prace do tegorocznej edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR można zgłaszać do końca lutego. Po raz pierwszy w konkursie wyodrębniono kategorię PR & Event.

Szymon Gutkowski Szymon Gutkowski

Konkurs KTR jest podzielony na 12 kategorii: Kampania, Film, Druk, Radio, Media, Active Advertising, Digital & Mobile, Design, Fotografia, Ilustracja, Warsztat Audio / Video oraz PR & Event. Ta ostatnia została utworzona po raz pierwszy, ma obejmować projekty marketingowe oparte na narzędziach public relations lub eventach.

Wszystkie zgłoszone prace będzie oceniać osiem grup jurorskich. Ich przewodniczącymi są Asiya Malinowska z agencji Brain (odpowiada za kategorie Film, Druk, Radio, Kampania, Media), Dawid Szczepaniak z VML Poland (kategoria Digital & Mobile), Jakub Korolczuk z Grey Group Poland (Active Adverstising), Przemek Bogdanowicz z 2012 Agency (Design), Maciej Waligóra z DDB & tribal (PR & Event), Wojciech Dagiel z Lvov (Fotografia), Przemysław Truściński z Trust (Ilustracja) oraz Jacek Pawlak z Tenpawlak & company (Warsztat Audio/Video).

Konkurs jest skierowany do różnego rodzaju agencji marketingowych, domów mediowych, studiów designerskich, graficznych i filmowych,  agencji fotograficznych, domów produkcyjnych, studiów dźwiękowych oraz twórców działających samodzielnie w szeroko pojętej branży reklamowej. Jego organizatorami są Klub Twórców Reklamy i Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Nagrody w tegorocznej edycji zostaną rozdanie podczas gali 24 maja.

Dołącz do dyskusji: Do końca lutego zgłoszenia do Polskiego Konkursu Reklamy KTR 2016

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl