Statoil oficjalnie zmienia się w Polsce w Circle K
W Polsce oficjalnie ruszył proces zmiany marki sieci stacji Statoil na Circle K. Wspierany jest kampanią reklamową pod hasłem „Nowa nazwa. Ci sami ludzie”, za którą odpowiadają firmy SMFB i SMG Polska.
Jak już informowaliśmy, decyzję o rebrandingu stacji Statoil na Circle K podjął koncern Alimentation Couche-Tard, właściciel sieci Circle K, który pięć lat temu przejął sieć Statoil. Firma Statoil Fuel & Retail Polska już rok temu zmieniła nazwę na Circle K Polska.
W Europie marka Circle K widnieje na stacjach paliw w Norwegii, Szwecji i w Danii. W tych krajach proces rebrandingu został już zakończony. Prace związane ze zmianą marki prowadzone są nadal w sieci stacji paliw w krajach bałtyckich (Litwa, Łotwa i Estonia), a teraz proces rebrandingu rozpoczął się oficjalnie w Polsce.
Proces zmiany marki Statoil na Circle K obejmie wszystkie stacje paliw w Warszawie (pierwsza działa już przy ul. Puławsiej 86), a w dalszej kolejności całą sieć 352 stacji w Polsce. Prace nad zmianą marki potrwają do końca marca 2018 r.
- Firma Alimentation Couche-Tard Inc.("Couche-Tard"), właściciel spółki Circle K Polska od 2012 r., skonsolidowała swoje detaliczne marki Statoil, Mac's i Kangaroo Express pod jedną globalną marką Circle K. Zmiana logotypu na stacjach w Polsce nie ma wpływu na obowiązujące umowy z klientami, partnerami, czy dostawcami firmy, a na stacjach będzie pracował ten sam zespół pomocnych pracowników - powiedział Giedrius Bandzevičius, prezes Circle K Polska.
Ponadto w ramach rebrandingu nastąpiła zmiana nazwy programu lojalnościowego Statoil Extra na Circle K Extra Club.
Kampania reklamowa wspierająca rebranding jest realizowana pod hasłem „Nowa nazwa. Ci sami ludzie”. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają agencja reklamowa SMFB (globalnie obsługująca markę Circle K) oraz dom mediowy SMG Polska.
Dołącz do dyskusji: Statoil oficjalnie zmienia się w Polsce w Circle K
I tak karuzela się kręci...