SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Discovery będzie badać swoich widzów

Spólka Discovery Networks od września uruchamia w Polsce PanelWidzów Discovery. Celem tego projektu badawczego realizowanego przywspółpracy z instytutem MillwardBrown SMG/KRC jest poznaniepreferencji i opinii odbiorców Discovery w Polsce.

Widzowie, aby uczestniczyć w panelu, muszą zarejestrować się naspecjalnie przygotowanej stronie internetowej. Spośród wszystkich,którzy to uczynią, do każdego badania wybierana będzie grupa 5 tys.osób. Jej członkowie za pomocą kwestionariuszy elektronicznychumieszczonych w internecie, wyrażać będą swoje opinie na tematnadchodzących projektów Discovery, oferty programowejposzczególnych kanałów oraz kampanii reklamowych.

- Dzięki panelowi będziemy mogli na bieżąco reagować na uwagi isugestie konsumentów, dopasowując do nich nasze działania orazofertę programową kanałów - podkreśla Beata Biernacka, researchmanager w Discovery Networks Central Europe.

Kampania informująca o projekcie ruszyła 18 sierpnia. W jejramach na wszystkich siedmiu stacjach Discovery Networks w Polsceemitowany jest spot zachęcający do udziału w panelu. Podany jest wnim adres strony internetowej do rejestracji.

Polska jest już czwartym krajem w Europie, w którym DiscoveryNetworks wprowadza Panel Widzów Discovery. Projekt obecny jest jużwe Francji, w Holandii oraz we Włoszech.

Dołącz do dyskusji: Discovery będzie badać swoich widzów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl