Discovery będzie badać swoich widzów
Spólka Discovery Networks od września uruchamia w Polsce PanelWidzów Discovery. Celem tego projektu badawczego realizowanego przywspółpracy z instytutem MillwardBrown SMG/KRC jest poznaniepreferencji i opinii odbiorców Discovery w Polsce.
Widzowie, aby uczestniczyć w panelu, muszą zarejestrować się naspecjalnie przygotowanej stronie internetowej. Spośród wszystkich,którzy to uczynią, do każdego badania wybierana będzie grupa 5 tys.osób. Jej członkowie za pomocą kwestionariuszy elektronicznychumieszczonych w internecie, wyrażać będą swoje opinie na tematnadchodzących projektów Discovery, oferty programowejposzczególnych kanałów oraz kampanii reklamowych.
- Dzięki panelowi będziemy mogli na bieżąco reagować na uwagi isugestie konsumentów, dopasowując do nich nasze działania orazofertę programową kanałów - podkreśla Beata Biernacka, researchmanager w Discovery Networks Central Europe.
Kampania informująca o projekcie ruszyła 18 sierpnia. W jejramach na wszystkich siedmiu stacjach Discovery Networks w Polsceemitowany jest spot zachęcający do udziału w panelu. Podany jest wnim adres strony internetowej do rejestracji.
Polska jest już czwartym krajem w Europie, w którym DiscoveryNetworks wprowadza Panel Widzów Discovery. Projekt obecny jest jużwe Francji, w Holandii oraz we Włoszech.
Dołącz do dyskusji: Discovery będzie badać swoich widzów