Digital One zajmie się obsługą Metsa Tissue
Agencja Digital One zwyciężyła w przetargu grupy Metsa Tissue na międzynarodową obsługę marek Mola i Tento. Umowa o współpracy została podpisana na rok.
Mola to marka z portfolio koncernu Metsa Tissue, pod którą oferowane są produkty takie jak: ręczniki papierowe, papier toaletowy, chusteczki kosmetyczne i higieniczne. W Czechach, na Słowacji oraz na Węgrzech te same produkty sprzedawane są pod marką Tento.
Przetarg dotyczył obsługi na wszystkich tych czterech rynkach: polskim, czeskim, słowackim i węgierskim. Liczba i nazwy pozostałych jego uczestników nie zostały ujawnione.
Umowa pomiędzy firmami została podpisana na rok. Zakres współpracy obejmuje wszystkie działania marek w internecie oraz ich koordynację z działaniami w innych mediach.
Marketing internetowy
Dołącz do dyskusji: Digital One zajmie się obsługą Metsa Tissue