Dentsu Aegis Network kupiło czeską firmę e-marketingową Adexpres Group
Holding reklamowy Dentsu Aegis Network przejął czeską Adexpres Group obejmującą cztery agencje zajmujące się głównie marketingiem internetowym.

W ramach Adexpres Group działają agencja marketingu internetowego Adexpres, agencja kreatywna Bistro, agencja social media marketingu Bistro Social i studio Mobile Internet. Firma działa od 2008 roku, pracuje w niej ponad 90 osób (szefem jest Jan Galgonek). Jej główni klienci to Ceska Sporitelna, McDonald’s, Heineken, GlaxoSmithKline, Hero czy AMC Networks.
- Dołączenie do naszego czeskiego oddziału agencji działających w ramach Adexpres umacnia naszą pozycję na czeskim i słowackim rynku. Akwizycja Adexpres uzupełnia nasz model biznesowy w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i uzupełnia nasze kompetencje z zakresu kreacji, mediów, performance marketingu i programmatic buying. I co ważniejsze pozwala naszym klientom być beneficjentem naszego modelu operacyjneg - uzasadnia przejęcie Sławomir Stępniewski, CEO Denstu Aegis Network w Polce i Europie Wschodniej.
Nie podano wartości transakcji.
Dołącz do dyskusji: Dentsu Aegis Network kupiło czeską firmę e-marketingową Adexpres Group
Lustra nie ma?