Dawid Posiadło promuje płytę nietypowym muralem
Płyta "Małomiasteczkowy" Dawida Podsiadły promowana jest muralem-łamigłówką w centrum Warszawy.
Mural zaprojektowano w formie krzyżówki w charakterystycznej zieleni - kolorze przypisanym do promocji albumu "Małomiasteczkowy". Na całą krzyżówkę składa się 40 haseł.
Ich definicje można znaleźć na billboardach w kilkunastu miejscach w całej Polsce, m.in. Sopocie, Toruniu, Zielonej Górze, Płocku, Bytomiu czy Gliwicach.
Dawid Podsiadło niestandardowo promuje album "Małomiasteczkowy"
Mural to kolejne niestandardowe działanie reklamujące trzecią solową płytę Dawida Podsiadły. W dniu premiery krążka (19 października) artysta osobiście sprzedawał go fanom w specjalnie postawionym kiosku. Na szyldzie budki obok Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie widniały napisy: Muzyka, Prasa, Bilety, Podsiadło.
Piosenkarz nawiązał też współpracę z radiem RMF FM, gdzie prowadzi 13-odcinkowy "Małomiasteczkowy program".
Na płycie „Małomiasteczkowy” znajduje się 10 utworów - poruszają problemy z komunikacją w związku czy ciemne strony sławy. Album przez pierwsze dwa tygodnie będzie sprzedawany w sieci Empik. Promuje go też trasa koncertowa w 13 halach widowiskowych.
Dołącz do dyskusji: Dawid Posiadło promuje płytę nietypowym muralem