Dawid Pacha customer development leaderem w Netizens
Dawid Pacha objął funkcję customer development leadera w interaktywnym domu produkcyjnym Netizens. Wcześniej pracował m.in. Social Desk i Realdeal, jest związany ze School of New Media.
Customer development leader to nowo utworzone stanowisko w Netizens. Pełniący je Dawid Pacha odpowiada za wypracowanie modelu biznesowego dla usług firmy powstających w dziale badań i rozwoju, m.in. narzędzi EON Beacon (autorskich beaconach z technologią mesh) oraz Movstat (rejestrującego i analizujący anonimowe dane o liczbie i zachowaniu osób w miejscach publicznych).
Dawid Pacha pracuje w branży interaktywnej od 10 lat. Jest współzałożycielem kilku podmiotów działających w branży social media i e-commerce, m.in. Social Desk i Realdeal. Pełni funkcję dyrektora w School of New Media, jest wykładowcą na studiach podyplomowych Szkoły Głównej Handlowej oraz Akademii Leona Koźmińskiego, organizatorem spotkań Startups.Garden, Startup Safary i Czwartków Social Media.
Studiował zarządzanie, a później social media w modelach biznesowych startupów w Szkole Głównej Handlowej.
Dołącz do dyskusji: Dawid Pacha customer development leaderem w Netizens